Modalitatea de contestare a deciziei și formularele aferente pentru reclamațiile administrative (refuz netrimitere în termen legal)
.
Lista documentelor de interes public
Anunțurile privind organizarea și desfășurarea concursurilor de angajare;
Bugetul și bilanțul contabil;
Coordonatele de contact;
Declarații de avere și interese;
Direcțiile de cercetare;
Hotărârea Guvernului privind organizarea și funcționarea S.C.D.V.V. Odobești;
Numele și prenumele persoanelor din conducerea instituției;
Numele și prenumele persoanelor responsabile cu difuzarea informațiilor publice;
Strategia anticorupție a S.C.D.V.V. Odobești;
Publicații, rezultate;
Raportări ale activităților;
Regulamentul de Ordine Internă al S.C.D.V.V. Odobești;
Regulamentul de Organizare și Funcționare al S.C.D.V.V. Odobești;
Structura organizatorică a S.C.D.V.V. Odobești;
Transparența veniturilor salariale.
Lista informațiilor exceptate de la comunicare, pentru respectarea principiului confidentialității
Rapoartele de control administrativ si audit;
Ordinele sau circularele cu caracter intern emise de conducerea instituției, care nu vizează aspecte financiare;
Numerele de telefon ale angajaților din cadrul stațiunii, precum și informații privind activitățile extraprofesionale ale acestora;
Notele de serviciu cu caracter intern;
Sesizările si documentele comisiei de disciplina;
Sesizările, reciamațiile, petițiile;
Corespondența scrisă cu instituțiile sau autoritățile publice;
Corespondenta cu organizațiile patronale si sindicale, asociațiile profesionale;
Registrul de intrare-iesire a corespondentei, a actelor emise de către conducătorul instituției;
Registrul privind înregistrarea cererilor și răspunsurilorpriind accesul la informații de interes public;
Registrul de evidență al deciziilor;
Registrul de arhivă;
Registrul de inventariere a bunurilor;
Corespondența cu instituțiile publice;
Statele de funcții si statele de plata;
Informații cu privire la datele personale, potrivit legii;
Registrul de înregistrare a avizelor si autorizațiilor emise in aplicarea legii;
Listele de inventariere a bunurilor;
Documente ce pot fi considerate secrete de serviciu;
Documentele de circuit intern si anume: referatele care stau la baza – aprobarii/avizarii structurii organizatorice si modificării acesteia, aprobării deciziilor;
Dosarele privind litigiile în care inștituția este implicată;
Procese-verbale de constatare;
Rapoarte întocmite ca urmare a acțiunilor de control;
Documente a căror comunicare publică poate afecta dreptul la viața intimă, familială și privată;
Dosarele de cercetare disciplinară;
Contractele de management și indicatorii de performanță;